Bakis och skakis

Dagen har till största del spenderats i sängen med djävulsk huvudvärk, självförvållat men fan så jobbigt.
Var på 50:års fest igår och det blev en hel del vin för mig, att man aldrig lär sig, suck. Men det var trevligt och god mat, en salig blandning av människor,en del roliga, en del mindre roliga, ha ha. Tack Marie för en trevlig kväll, kram på dig.

Lisa.......jag tänker på dig, kan tänka mig att du oxå haft lite skallebang idag? Stor kram på dig.

Min käre make har varit med barnen idag då lilla mamma mådde som hon förtjänade, tack älskling,jag älskar dig.
Ska visa det ordentligt ikväll, ha ha...........

Nu är det dax för lite Thai kycklinggryta, starkt som sjutton så magen lär väl få sig en ännu en känga,ha ha.

Stort intag av detta idag






Kommentarer
Postat av: Issa

Hej och hopp=)



Jo du, skallebang hmm nää är faktiskt fortfarande jätte dålig. Har inte ätit ngt sedan lördagskväll... ojj ojjj magen kurrar en del, det som kommer ner kommer upp väldigt snabbt=) ska vi byta??? Kramar Lisa

2009-04-20 @ 10:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0