Familjen annorlunda är slut

I Måndags sändes det sista avsnittet av serien/dokumentären Familjen Annorlunda.
Jag har tittat på alla avsnitt och kan för mitt liv inte förstå hur dom kan få ihop det??
Den ena familjen har 10 barn och en 8 barn???? Jag som har 4 barn tycker ibland
(läs ofta) att det känns övermäktigt och rent ut sagt skitjobbigt.
Jag är riktigt imponerad över hur dom lyckas få ihop sina vardagar och liv och
samtidigt hålla kärleken vid liv. Nej stor eloge till dom familjerna.

Här hemma brottas jag idag med ett stort tvättberg, ganska mycket disk. Hinner
förhoppningsvis med en wienervals med dammsugaren oxå innan det är dax att
hämta dagisbarnen.

Igår var barnens farmor här och hälsade på (alltid poppis). Hon köpte jätte fina
fleecejackor och mössor åt barnen istället för påskgodis, dom får ju så mycket av
den varan ändå.



Nej, dammet väntar......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0