Idag hände det....

Fan, idag hände det, jag backade in i en annan bil i parkeringsgaraget......
Såå pinsamt, jag som brukar skratta åt folk som kör in i varandra där och
skaka på huvudet och tänka: folk kan fan inte köra bil also.
Hoppade såklart ut ur bilen med svansen mellan benen och bytte lite
telefonnr och personnr med den stackarn jag kört in i, han var som tur var
trevlig och det såg inte ut som någon stor skada direkt utan man såg mest
vit färg från min bil men vi får väl vänta och se, 1000:- i självrisk kan det ju
bli om man har otur.

Så nu kan jag ställa mig i raden bland nötter som inte kan kolla
i backspegeln ordentligt innan dom gasar ut. JAG SKÄMS......................

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Klantarsel,he,he

2009-04-18 @ 18:39:29
URL: http://snyggfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0