Jag är en hemsk mamma!

Efter att ha läst i ett antal forumtrådar inne på ett föräldraforum har jag nu förstått att jag överhuvudtaget inte borde ha barn.
För det första har alla 4:a plockats ut med snitt så jag har ju egentligen inte fött barn(?) och defenitivt inte genomlidit samma smärta som en äkta förlossning(?)
Sen har jag inte ammat mina barn speciellt länge för jag tycker inte om det,jag känner mig låst, så dom är uppväxta på ersättning dom små stackarna, inte kokade jag vattnet heller innan jag blandade utan tog direkt från kranen(hemska tanke).
Vidare så har dom fått "burkmat" eftersom jag tycker att det är ett jäkla meck att stå och laga egen barnmat, jag är sååå bekväm av mig.
Sen händer det det att jag lämnar dom i bilen när jag går in för att betala för bensinen på macken, dom sitter also helt själva kvar i bilen(fyy på mig).
Vi har oxå lämnat bort dom över en hel natt eller tom två när vi velat göra något själva innan dom äns fyllt 15 år, dom kommer antagligen få men för livet(?).
Vissa dagar får Lilleman endast välling, also ingen riktig mat eller gröt för att jag inte orkat eller haft tid helt enkelt så han lider nog som sjutton och kommer nog inte utvecklas som han ska.
Oftast struntar jag i BVC`s tips oxå om jag inte tycker att det passar.
Igår drack jag vin till maten fast barnen var hemma och det var mitt i veckan, så JÄVLA oansvarigt.

Så ni förstår kanske att jag borde stenats till döds för länge ,länge sen.

Allvarligt talat, så less på moralkärringar som tror att dom vet och kan allt och även har rätt att klanka ner på andra människors sätt att leva, fan, jag tycker att många andra föräldrar gör konstiga och fåniga saker men inte sjutton ger det mig rätten att klanka ner på dom??? Alla gör väl som dom känner funkar bäst i deras familj? Skit i andra och sköt ditt.

Det är konstigt att mina fyra barn blivit så friska,glada,trygga skitungar trots alla hemskheter :-) 


Kommentarer
Postat av: Issa

nääää Linda! Du är en gryyyym mamma! kramar LIsa

2009-04-24 @ 10:53:59
Postat av: Snyggmorsan

Tack vännen.

2009-04-24 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0