Lilleman sjuk

Min goa lilla kille är sjuk, det rosslar och väsnas i lungorna, 38,5 i feber och förkyld,stackarn. Han ligger här och sover nu efter lite alvedon. Han ville inte äns äta nu på kvällen och det är mycket ovanligt, han är ett matvrak utan dess like annars.
Barnens farmor kommer över imorgon och är med dom andra barnen så jag kan åka till sjukhuset med lille skrutten i lugn och ro. Min lille plutt.

Förövrigt så var kvällen lugn, tjejerna var ute och lekte fram till läggdags och Eddy var ute och snickrade med pappa på lådbilen. Jag passade på att ta promenad nr 2,det blev yttligare 40 minuter så nu har jag 100 minuters promenad idag.
Middagen blev stekt laxfile,bulgur,färsk sparris och sambalkräm.
Jag har en ny last, mixa turkisk yoghurt med frysta bär och lite sötningsmedel........MUMS, det måste ju vara nyttigare än glass i alla fall.

Nej nu är det dax att krama kudden, Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0