Vågen står still

Ok, vägde mig imorse och vågen  stannade på 70 kg prick, alldeles för mycket men i alla fall inte uppåt.
Vill gärna gå ner 10-12 kg men har urusel karaktär så nu ska jag ta nya krafter för miljonte gången,suck.
Säger till mig själv: TÄNK LÅNGSIKTIGT den här gången tjockis.
Vädret tillåter ju faktiskt promenader, lilleman behöver frisk luft och solljus och morsan behöver röra på
fläsket och bränna kalorier, gratis är det oxå, ska nämligen inte köpa gymkort den här månaden utan spara
in på det och komma ut i naturen lite mer plus att motionscykeln står i vardagsrummet och glor surt på mig
vaje gång jag går förbi, jag hatar den jäveln,det är sjukt trist och jobbigt att cykla på den men allt som är
jobbigt är säkert effektivt,det går inte att komma undan längre Linda, NU JÄVLAR................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0