Det blir en dag pa stranden!

Solar och badar i Pina Colada........
Solen skiner fran en klarbla himmel varje dag nar vi vaknar, gar ner och ater frulle och sen hem och packa strandvaskan.
Vi har som sagt hittat ett jatte stort poolomrade med massa kanor och vattenfall som tjejerna gillar, sa dar ar  vi vaje dag nu, 8 Euro for 2 strandstolar, svinigt dyrt men battre an hotellet.
Tjejerna lever pa sockerkaka,spaghettioch meloner, dom gillar inte maten har, igar at vi ute istallet, pizza, det var gott och gick ner som tur va. Har pa hotelet far man ta dricka sjalv i pumpar, bira och olika lasker, gott med fri Mythos,ha ha ha.
Saknar min killar dar hemma jatte mycket,hoppas ni har det bra, far inga svar pa sms sa jag vet ej om dom gar fram.

Till min goa man: JAG SAKNAR DIG JATTE MYCKET, ALSKAR DIG. PUSS!

Nej,dax att fylla pa med bira..........i SOLEN.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Kul att ni har det bra där nere.Här är det lite tomt utan er brudar.Jo sms:en kommer fram men du vet jag har fullt upp med bajsblöjjor vällingar matlagning tvätt städning disk och att leka och underhålla de 2 mm. Hi,hi ja du vet ju.Saknar dig också.Men mest dina läppar,alla 4.Hi,hi.Puss och kram!

2009-08-01 @ 19:13:51
URL: http://snyggfarsan.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej gumman

saknar dig, ar glad att du och tjejerna har lite sol, vind och vatten :) jag forsoker ocksa aka till stranden pa helegerna sa att man far lite sommar

2009-08-03 @ 10:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0