Hela förmiddagen i telefon!

Först åkte vi till skolan med Linnea (kom i god tid) sen ner på dagis med Ida och Eddy, sen gick jag och Milton hem, han var trött så han fick en flaska välling och sen somnade han som en stock.
Jag passade på att se över våra försäkringar och alla månadskostnader som är fasta, tänk vad det finns pengar att spara där, satte mig ner och ringde upp några av dom största bolagen och fick offerter på månadskostnader om man försäkrar hus,bil,barn och oss vuxna, tror att jag har bestämt mig men ska gå igenom lite med Jimmy ikväll. Alla jag ringde till var riktigt trevliga och proffsiga säljare som kunde sina försäkringsvillkor utan och innan, dom kunde svara på alla mina trixiga frågor, det var skönt. Ställde samma fråga till alla : Varför ska vi välja just erat bolag, vad är det som är så bra med just er??  Det är alltid lika kul tycker jag, då får dom rabbla sitt och skryta lite, ha ha ha. Sen att alla tycker att dom är bäst det är ju inte så konstigt, det är ju deras jobb. Men det resulterade i alla fall i ett rätt ok pris per månad, får se hur vi gör.
Nu ska jag slänga in lunchen i ugnen och sen försöka röja lite här hemma som vanligt.

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0