Hemma igen

Tog en fika med Sandra på växtförsäljningen, det är jätte mysigt där. Blev en kycklingsmörgås med mangorajja och en latte till det,mumsigt.


Milton var med, han fick nöja sig med ett "Marie kex" han var nöjd.


Sen åkte vi vidare ner på stan och glodde lite, gick runt och drömde om allt jag ville ha.
Köpte lite nya blommor i alla fall för sommarblommorna har gjort sitt, så nu fick det bli lite hösttåliga blommor.





Och sen hittade jag den här, satte ner en av mina murgrönor i den, blev fint.



Nu ska vi åka till skolan och hämta upp Linnea. Försöka handla något att äta på vägen hem. Den eviga frågan, vad blir det till middag idag då? Får se, tror jag köper köttfärs och hittar på något av det.
See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0