Tillbaks till verkligheten!

Ja,ha, då var man tillbaka i vardagslunken igen, Jimmy har börjat jobba, Ida och Eddy har börjat på dagis igen och jag och Milton är hemma och håller ställningarna (läs, tvättar,städar,handlar och lagar mat). Linnea är ledig tom 20 Augusti sen börjar hon första klass. 1 år kvar till nästa sommar :-(   Jag är verkligen en sommartjej, mår mycket bättre av sol och ljusa kvällar. Nu väntar en lång höst, med galonisar och stövlar, massor av kläder osv osv. Viss kan det vara mysigt ibland oxå med höst, massa tända ljus och härliga grytor men måste den vara sååå lång?

Idag kommer svärmor på besök, ska möta upp henne i centrum för jag måste handla lite, Ida behöver nya stövlar och Eddy lite mer mjukisbyxor, han håller på och slutar med blöjan nu så jag måste lämna extra mycket byxor på dagis ifall det händer olyckor. Han har varit jätte duktig hela sommaren så det ska nog gå fortsatt bra. Min stora gosse <3

See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0