Antibiotikadax

Blev ju ännu sämre i Måndags och fick 39 graders feber och mådde verkligen kasst. Fick en jourtid igår uppe hos husläkaren och sänkan hade ökat från under 10 till över 50 sen jag var där sist för en vecka sen. Fick antibiotika och mer kortisontabletter, känner mig redan lite bättre faktiskt, skönt. Jag hatar att vara sjuk, man får inget gjort och man känner sig som en zombie hela dagarna. Linnea har oxå varit hemma hela veckan, feber och ont i halsen men imorgon är det julavslutning och dom slutar redan kl 11:00 så då får hon gå på det, hon har ingen feber längre.
Har hunnit med några julklappar men i helgen måste jag ut och fixa resten så man koppla av sen och ängna lite mer tid åt hemmet och julmaten :-) Mycket roligare. I år ska Linnea fira jul hos pappa, vi kör ju vartannat år så det blir tomt utan henne men han har köpt en lägenhet här jätte nära oss som han flyttar in i nu på Måndag så hon kommer finnas på nära håll om jag vill träffa henne. Min pappa och Inger kommer hit på julafton och kanske Jimmys pappa, sen kommer Anna och hennes kille titta förbi en sväng så det blir full rulle som vanligt.

Jag måste oxå gå till frissan snart, klippa och slinga hade jag tänkt mig, håret är så jävla långt nu och trist, behöver en nystart helt enkelt, ha ha kan man säga så om sitt hår? JA ja, vi får se om det hinns med innan jul.

Hipp happ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0