Måndag morgon

Det är Måndag morgon och det snöar ute, det blir så mycket finare när det kommer lite snö, annars är det bara så där brunt och smutsigt över allt. Linnea blev jätte glad när hon insåg att det fanns snö ute, gick lite fortare att få iväg henne till skolan idag. Ikväll blir det till att klä granen, lite tidigt kanske men jag vill få bort den direkt efter nyår så då får man vara snäll och sätta upp den runt Lucia i stället så barnen hinner njuta av den.
Vi inväntar Anticimex nu, dom ska komma och besiktiga huset för hemförsäkringens skull. Dom ska ner i grunden oxå, så jag och Jimmy måste snabbt börja röja ur garderoben som luckan finns i, det ser ut som ett bombnedslag där inne och det går absolut inte att komma ner som det ser ut just nu. Passar på att rensa lite oxå när vi ändå håller på.
Måste komma iväg och köpa lite julisar snart, jag har köpt 3 stycken bara än så länge och det duger inte. Jag känner ångest inför det där, hatar att trängas i julhandeln och inte veta vad man är ute efter riktigt, det slutar ju bara med att man köper något skit istället som sen bara ligger, nej, blää den här julen ska det vara bra genomtänkta julisar som kommer komma till användning, punk slut.

See ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0