Dagarna bara går....

....var tar tiden vägen? Och var sjutton tog solen vägen? Ja, ja  Jimmy jobbar en vecka till så det gör inte så mycket.
Det blir tyvärr ingen Thailandsresa i år, vill inte gå in på varför nu men så är det i alla fall och jag sörjer det verkligen, jag hade suttit så mycket med den här resan och letat boende och flygbiljetter, sett fram emot och längtat, nej det känns riktigt tungt men vi försöker komma iväg nästa säsong istället, den som väntar på något gott.....
Resgalen som jag är(ja,det är nästan som en drog) så har jag planerat att ta med tjejerna(Linnea&Ida) på en sista minuten resa nu istället, för resa det ska jag bara göra. Det får bli en riktig "Girl Power" resa. Förra veckan låg priserna för en vecka på ca 1300-1500:- nu när solen skiner med sin frånvaro hoppade det genast upp till svindyra 3000-5000:- för samma period, suck. Ska börja leta på Torsdag på riktigt så får vi se vad det blir, Grekland,Spanien, Turkiet eller nåt.
Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0