Mot Norrland

Kunde man ju inte tro, att jag skulle åka dit igen, ha ha ha, men imorgon bitti bär det av med hela familjen inpackad i bilen. Vi är väl borta 10-12 dagar kan jag tänka mig, min käre vän Sandra med familj tittar upp på Torsdag eller Fredag och stannar en vecka, ska bli kul faktiskt. Ingen toalett, inget rinnande vatten, bara sjön och skogen och en jädra massa fisk, mums.
Avaktar med "Sista-minuten" tills Augusti och hoppas att priserna sjunker något tills dess.

När jag berättade för tjejerna i förmiddags att : imorgon ska vi åka till Norrland!!!  så sa Linnea rätt ut: NEEJ, INTE DIT, vi skulle ju till nåt varmt ställe, jag gillar inte Norrland, blääääääää.  Men nu har jag talat henne till rätta.
Det är lite nyttigt för barnen att vara ifrån allt vad TV heter och alla bekvämligheter som finns på hemmaplan, bli lite kreativa osv och så är man ute hela tiden nästan där uppe i både ur och skur.
Så det tar nog ett par dagar innan jag skriver här igen, för där uppe där vi kommer vara är Internet väldigt långt borta.
Kram på er

Lite bilder från lilla ön i Norrland
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0