Regn, regn och mera regn....suck!

Ungarna är lika uttråkade som jag, regnet öser ner. Dom klättrar lixom på väggarna när det är så här. Plockade fram lite gamla tidningar som dom fick sitta och klippa i, några minuters gratisnöje. Milton är lite småkinkig så jag har placerat honom i hans babysitter framför tv`n en stund med napp och snutte, han tittar på Byggare Bob =0)
Jag letar "Sista minuten-resor" dom är fortfarande dyra och lär vara ett tag eftersom det dåliga vädret tydligen ska hålla i sig ett par dagar. Jag kanske skiter i att det är dyrt och drar ändå, vill bara iväg nu. Håller på och tvättar upp alla kläder så dom är rena om vi måste packa fort, vi har ju nära till flygplatsen och kan åka med kort varsel.
Jag är så glad att Jimmy inte fick semester den här veckan,det hade ju inte varit så kul i det här skitvädret, nu har han ju den veckan sparad istället till bättre tillfälle, så tack Micke för att han inte fick ledigt, stor kram till dig =0) Ha ha ha.



Soliga dagar i poolen är inte att tänka på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0