GI Noll

Also detta med GI Noll, jag känner mig ständigt mätt i princip, man har svårt att förstå att man går ner i vikt trots att man vräker i sig massa gott och alltid är mätt. 2 veckor har passerat och jag har tappat 3 kilo trots att jag fuskade med lite öl i helgen, har varit stenhård med kolhydraterna annars. För en gammal van Viktväktare så känns det otroligt  skumt att äta bacon och ägg till frulle tex och en stor bit brieost till kvällsteet(?) Ja ,jag är glad att det funkar i alla fall för det är mycket roligare än alla andra viktminskningsmetoder jag har testat. Jag har lovat mig själv att köra stenhårt i 4 veckor för att sen analysera hur det gått och hur bra det var.

Ska slänga ungarna i säng nu så man får lite egen tid, Jimmy är i Solna och tränar brottning så jag är helt alena.
Längtar nu till Midsommar,skönt med lite längre helg och umgås med familj och vänner.

Tack och hej, feta mig :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0