Mycket nu

Det känns som om hjärnan ska koka över snart. Skolavslutningar, dagisavslutningar,avslutningsfester,picknickar,presenter till alla fröknar(7 st endast) , 2 av barnen fyller år,Linneas 7:års kalas, midsommarafton,Milton ska till läkaren, Eddy och Linnea till tandläkaren och mitt upp i allt det här så börjar min tand att krångla och göra ont igen, ska ringa till tandläkaren och höra om min utlovade operation för det har jag ju verkligen tid  med just nu.....puh. Ibland blir det mycket på en gång, speciellt den här tiden på året om man har många barn =0)

Ikväll ska jag försöka hinna ner till min vän Marie och baka allt som vi ska ha till Linneas kalas på Söndag, just det, måste ringa och höra om lokalen är ledig oxå och handla,tvätta,städa,aktivera Milton,köpa presenter, fixa avslutningskläder, ringa banken.....................ja ni hör, min lott i livet lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0