Nyopererad

Var hos Tandläkarkirurgen igår och opererade ut min tand som krånglat fram och tebax sen dom sydde fast den för typ 13 år sen, skönt att bli av med den jäveln, slippa oroa sig för att den ska börja göra ont hela tiden. Operationen gick bra och fort men skit va ont jag hade när bedövningen släppte(halva ansiktet var bedövat i flera timmar) Jimmy fick åka ner till
apoteket och hämta ut mina "Treo Comp" jag fått utskrivna, tog en dubbel på en gång och fick världens hjärtklappning, hade ju inte ätit något sen frukost,jätte smart.
Ska äta mjuk och lättsmält mat i ca 1 vecka nu och gurgla saltvatten efter varje måltid. Hm? Är "Rosèvin" lättsmält??? =)

Kram på er där ute.....dax för en Treo Comp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0