Gröna fingrar?

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt, började med att baka Scones i morse till familjen, vi åt ute i solen, jätte mysigt, förutom att Jimmy tyckte att jag var lite grining (jag hatar att baka) men det var en bra start ändå.
Kände att trädgården höll på att förfalla så det var bara att sätta igång, vill man ha någonting gjort så får man göra det själv =)   Sagt och gjort, jag har nu klippt hela gräsmattan, hela slänten, buskarna ut mot vägen och även föreningens buskar utanför våran stora häck......burit sten, krattat, rensat osv osv.




Efter det var det riktigt gott med en kall öl och det var jag verkligen värd, pust...


Vad Jimmy gjorde?????? Jo han solade och höll koll på barnen och sitt nyrakade ben(?) ha ha ha.


Milton chillade och tyckte att jag var riktigt bra på det med trädgårdsarbete


Ja ok, lite lite lite gjorde Jimmy oxå, här kommer bildbevis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0