Hatar Måndagar

Måndag igen, fy, jag avskyr verkligen Måndagar, är på skithumör,ungarna bråkar och är grininga dom med.
Allt är bara bläääääää.

Fick inte sova mycket i natt heller för Milton bestämde sig för att vakna flera ggr, morr....
Alla var ju lediga idag utom Linnea så det var bara att väcka alla vid 06:15 ändå eftersom jag ska köra henne till skolan.

Det såg även ut som ett bombnedslag här igår när jag kom hem efter en liten tjejträff i Stockholm, inte så kul att vakna imorse och se allt som måste göras, ingen bra start på dagen. Nej idag är jag bara allmänt sur,grining, trött och vill bara vara ensam men det är bara att glömma, har man skaffat 4 guldklimpar så är det bara att klistra på leendet och kämpa för att komma igenom dagen.

När jag hämtade in posten idag så insåg jag att ungarna är bjudna till 3 olika kalas på Lördag, ska försöka hinna med alla, dom tycker ju att det är så kul, det var även lite tidsmarginal så vi får gasa på :-)

Nej, dax att kämpa vidare.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0