Kväll hos Löfgrens

Middagen intagen, det blev helt vanlig köttfärssås idag, gott. Så trist väder så det har blivit mest städ och röj och tvätt, mina favvosysslor, ha ha. Ida och Eddy såg ut som 2 skitgrisar så jag slängde dom i badet medans Jimpa lagade mat, lika bra att jag inte är närvarande då för jag bara gnäller och talar om hur jag skulle gjort, jag är ju BÄST på matlagning....

Kan man tro att dessa 2 små barn är syskon? Jag tycker inte dom är lika alls.



Milton växer så det knakar, 8 1/2 månad redan och ganska lik sin mor eller?


När vi satt och åt kom Milton inrusandes i sin gåstol, han har på något konstigt sätt lyckats få in sin leksakslåda in under stolen, ha ha, såg rätt kul ut.

Kommentarer
Postat av: Anna

va stor Milton har blivit, och han ar lik sin mamma. Va smal du har blivit! :) du far gora mera tradgardsarbete, det ser ut att gora dig gott :)

Kunde aldrig tanka mig dig gora tradgardsarbete....

heminredning och mat ja, men jag hade aldrig tankt att jag skulle fa se dig med en grasklippare hahaha. Times change

kram

2009-05-26 @ 12:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0