Trist att gifta sig

Ida på väg hem från Centrum idag i bilen

- Mamma..
- Jaa?
- Jag hatar att gifta mig (lite arg i rösten)
- Va? Varför det? (jag ganska förvånad)
- Det är så tråkigt
- Ok?? Vad menar du??
- Jo, man får bara sitta där på en stol som inte är målad
  och sjunga dåliga sånger
- Ja ha
- När jag måste gifta mig så får du följa med mig
- Ja, det lovar jag gumman

4 år och börjar redan tänka på sånt, ha ha, hon är för rolig ibland, jag hade svårt att hålla mig för skratt.
Liten tjej med STORA tankar

Kommentarer
Postat av: Carisma95

Ha ha! Stackars liten, som har såna funderingar redan nu. :-D

2009-05-18 @ 11:26:16
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0