Blääääääää

Idag är en sådan där skit dag som man har ibland, det känns bara som att jag vill lägga mig under täcket och inte tänka på någonting.
Jimmy jobbar sent så man är själv med barnen från det att dom vaknar till dom somnar. Från det att jag hämtade barnen på skola och dagis så har dom tjatat,varit trotsiga, bråkat med varandra, levt rövare osv osv, ibland har man bara lust att låsa in sig på toaletten och störtböla,man orkar inte hur mycket som helst, vissa dagar är ju värre en andra. Känner mig inte som någon supermorsa idag direkt.

Det är ju den rosa månaden nu(det kan inte ha undgått någon), visst jag tycker att det är jätte bra att det uppmärksammas och att det drar in en massa pengar till forskning osv men hela tiden så mår jag dåligt oxå, tänker på mamma och tankarna snurrar.
Var man än vänder huvudet så ser man dessa rosa band eller hur man undersöker sina bröst eller vissa speciella kläder man kan köpa eller tom Cornflakes så går en del av summan du betalar till cancerfonden, cancer cancer cancer cancer...............vart jag än går. Jag kräks på cancer, jag hatar cancer. Det går inte en dag utan att jag tänker på skiten men nu denna månad så ska det verkligen stå en upp i halsen, Facebook,frukostflingorna,morgontidningen,klädkedjor,tv reklam,galor,smycken,toalettpappret,radion ja precis över allt känns det som.
Förlåt, jag ville bara avreagera mig lite. Saknar bara min lilla mamma så mycket.

Nu ska jag gå och ta tag i mina gangsters. God natt.


Kommentarer
Postat av: Anna

alskade Linda

jag kommer hem om nagra dagar sa ska vi ta och dricka lite vin och babbla hela natten och till hjalp ha en brasa som varmer oss gjord pa dessa Cornflakes boxar,tidningar etc vad tycks?

alskar dig

saknar dig

bara nagra dagar kvar!

din

Anna

2009-10-26 @ 15:22:59
Postat av: Linda

Absolut.Längtar.

2009-10-27 @ 08:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0