Same shit

Vi bestämde oss förra Fredagen för att skita i bråket om Tv`n och bara åka och hämta den och glömma allt, sagt och gjort, kom hem satte upp den på väggen satte på och den verkade funka fint, jävla tur för dom tänkte jag och så gick vi och satte oss och åt middag. När jag efter ca 30 minuter gick ut i vardagsrummet så ser jag att bilden på tv`n är om möjligt ännu rödare än var den var när vi skickade in den på verkstaden förra gången......va sjutton? jag blir så jäkla less, jag orkar inte mer nu, GE MIG FÖR FAN PENGARNA TILLBAKS NU...... jag ringde snabbt in till Elgigantens kundcenter och informerade om upptäckten och att jag börjar bli less på det här nu och att Elgiganten och LG börjar bli sjukt pinsamma med alla bortförklaringar och reparationsförsök. Han lovade att någon skulle höra av sig senast Tisdagen därpå och det gjorde dom faktiskt, fick ett sms där det stod att verkstaden hade tagit emot en reklamation angående min tv och igår så ringde dom och sa att dom skulle komma som idag och hämta upp den. Vad händer sen? ingen aning, men om dom försöker laga den igen så blir jag tokig, nu ska jag ha mina pengar tillbaks så jag kan köpa en ny. Vilket skit!!!!
Förtsättning följer......



Skit tv`n som väntar på avfärd för 5:e gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0