Fortsättning fallet El(jävla)giganten.....!

Jag var ju in dit och lämnade alla papper som dom krävde som bevis för att den varit inne på lagning flera ggr för samma fel, han kopierade alla papper och sa att nu ska dessa skickas in för att verifieras, det brukar gå fort men har man otur kan det ta upp till 3 veckor......no shit hörru.

Hörde ingenting på 1 1/2 vecka sen pep det till i mobilen klockan 20:00 i Tisdagskväll, ett sms från Elgiganten, hm spännande. Löd enligt följande:

Hej! Din produkt är nu på väg till
våran verkstad. Ditt servicenummer
är ******** . MVH Elgiganten.

En dag senare kom detta:

Hej! Din produkt är mottagen av
verkstaden och kommer att behandlas
så snart som möjligt. Ditt servicenummer
är ******** .MVH Elgiganten.

Jag blir så less på hela den här skitehistorien. Synd att man inte kan svara för då hade jag skrivit tillbaka: Ta den där förbannade tv`n och stoppa upp den där det gör som ondast..........

Jag vill ju häva köpet, jag orkar inte hålla på med det här längre. Får kontakta Konsumentrådgivningen så jag vet vad jag har för rättigheter innan jag åker dit och lever rövare.

SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0