Fredagskvällen

Fredagen blev jätte trevlig och inte allt för sen. Jag mötte upp Linda först och vi tog ett glas vin på ett ställe som hette V4 på Söder nära stället vi skulle äta på (Ramblas). Annelie kom lagom till klockan 18:00 då vi hade ett bord bokat. Vi beställde en massa olika tapasrätter och delade på, jätte gott.
Vi gick vidare till "Eken" för en drink, ha ha den var gigantisk och vi fick oss ett rejält skratt, även folk omkring oss reagerade med ett leende......ha ha ha.
Efter det tog vi en öl på "Gondolen" det var så jädra mycket folk bara och ingen vidare bra musik.
Vi slutatde kvällen på "Vodkabaren" ??? tror jag att det hette, bara schlagermusik på högsta volym(underbart) men på endast typ 20 kvadratmeter. Min goa kära lilla Linda fixade så jag fick åka bil hela vägen hem, en god vän till henna festade i närheten och skulle åt samma håll. Helt underbart att slippa åka kommunalt.

Bilder från kvällen.
     



Lillgroggen



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0