Mot Elgiganten

Våran TV har ju som sagt pajjat ihop några ggr, den är bara 2 1/2 år gammal och nu är det 4 gången som den ska lagas??????? Nix!! Vi åkte in med den till Elgiganten i Söndags och lämnade den men jag sa att nu är jag trött på det här och jag vill häva köpet (det har man rätt till efter bara 2 lagningar för samma fel) men då var det såklart min uppgift att ha med underlag på att den faktiskt har lagats så många ggr?? Ursäkta men finns inte det i eran dator?? Nej självklart inte, det ska inte vara lätt.......gahhhh, jag var så jävla arg så det kom säkert eld från näsborrarna, stackars killen bakom disken såg inte stor och mallig ut. Efter en massa ringda samtal och mail med företaget som står för Elgigantens TV-fix så har jag äntligen fått bevisen mailade till mig så idag när dom öppnar ska jag stå där med ett fett smail på läpparna och bara: Här har ni era JÄKLA bevis på att skiten har lagats fler ggr en 1,ha..........
Ska bli mycket spännande och se vad dom erbjuder, Ny likvärdig TV, pengarna tillbaka, presentkort i deras butik(vilket jag absolut inte vill ha). Vi köpte ju Tv`n för 16.000:- men så mycket kostar ju inte en sån idag och det blir väl avräkning i viss procent för tiden som gått, så vi får se hur det går.

Vill helst ha pengarna tillbaka så man kan titta runt bland andra butiker också och jämföra lite. Finns många fina nu.
Dom kommer säkert på något som gör att vi inte får ett skit, skulle inte förvåna mig ett smack, då är det bara att skicka in skiten på ännu en lagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0