Utan TV i 7 veckor!

Nu har vi varit utan våran vardagsrums tv i 7 veckor, trist men inte fruktansvärt. Ringde precis en kille och undrade om han kunde komma med tv´n mellan 12 och 13 idag, javisst det går JÄVLIGT bra....äntligen, hoppas skiten funkar nu oxå.

Idag bär det av till BVC med killarna, Eddy ska på 3-års kontroll, väga,mäta och kolla talet. Milton ska få 2 st sprutor, vaccin, så han lär väl vara en smula gnällig ikväll och imorgon, kanske tom lite feber för det fick han sist.
Ikväll är det föräldrarmöte i skolan och jag har verkligen ingen lust att gå, dom skriver ju ändå ner allt på papper så jag missar nog inget viktigt. Det har varit så jädra mycket nu dom sista 2 veckorna så jag känner bara för att slappa ikväll, får se hur jag gör. Är man otroligt oansvarig om man bara struntar i att gå????

På Lördag ska i alla fall jag och Sandra åka en dagskryssning till Åland, vi bestämde oss tillslut för att även släpa med våra små 4 åringar, Ida och Wilma, det blir mysigt. Köpa lite Lördagsgodis och busa i lekrummet, driva mamma till vansinne osv osv nej, det blir nog bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0