Galen helg!

I Fredags när jag låg i solariet så tänkte jag att fasiken vad kul det hade varit att vara med på Tessans möhippa (bröllopet vi ska på i Maj) jag tänkte att jag måste ringa hennes syster Mia när jag kommer hem och ta reda på vilken helg dom ska ha den. Kom hem, Jimmy åkte till gymmet och jag ringde Mia.......shit! Möhippan var dagen efter.....hur fan skulle det gå till nu då? Jag bor ju 60 mil ifrån Bjärnum. Jag kollar tågen och så ringer jag tillbaka sa jag till Mia. Klockan var nu ca 16:30....jag surfade in på Sj`s hemsida och noterade att det gick ett nattåg 23:06, ringer till Jimmy och hör efter om det är ok att jag drar.....det var ok så jag bokade och ringde upp Mia igen: hej imorgonbitti 04:45 står jag på Hässleholms station........Hon tyckte jag var helt galen men blev såklart jätteglad.
Sagt och gjort, jag packade i turbofart och drog :-)
Jag ångrar det inte en sekund för det var en helt underbar helg, skitkul möhippa med en jäkla massa galna Skånetjejer (dom vet hur man festar där nere). Tåget hem igårkväll var dock väldigt segt, först 2 timmar försenat och sen bakis så det heter duga, hua, jag känner mig sliten fortfarande man är ju inte 20 längre om man säger så.

Lägger in bilder från helgen lite senare.

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0