Pyssel!

Åkte till Marie idag när Jimpa kom hem från jobbet. Vi tog en promenad i det fina vädret och sen satte vi oss och gjorde halsband och jag gjorde även ett armband, massor av glada färger blandat i en salig röra, vårig och somrigt, kommer bli kanonfint i sommar när man är lite brun, färger piggar upp min annars så svarta stil, ha ha ha.





Man brukar ju annars ha en färg eller max två men här har vi gått helt crazy och tokblandat, ha ha ha.
Kul att sitta och pilla med sånt här, lite som terapi faktiskt fast billigare =0)

Kisses from crazy summer Linda!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan ta ett halsband jag med :)

2010-04-15 @ 12:48:32
Postat av: Snyggmorsan

Visst är dom coola!

2010-04-15 @ 13:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0