Söndag

Har haft huvudvärk nästan hela veckan, är så trött på det. Idag är första dagen jag vaknat utan huvudvärk på länge, hoppas det fortsätter i rätt riktning. Måste ringa husläkaren, det finns bättre saker mot migrän än treocomp för dom hjälper inte. Har inte kunnat träna heller för då mår man bara illa.
SKa iväg och träna om en liten stund,ska bli skönt, blir i alla fall 3 ggr den här veckan. Köpte en tidning i veckan och då fick man en träningsdvd med Paulo Roberto, jäkligt effektiv tror jag för det var tuffa övningar, 15 minuter rumpa,lår och mage och sen 15 min fettförbränning, ska försöka köra den i veckan som kommer här hemma.
Helgen har varit lugn, igår var jag och Ida hemma hos Sandra och lekte med Wilma halva dagen, sen somnade jag och Jimmy i soffan framför en film som var alldeles för seg, men det var skönt att bara ta det lungt och somna tidigt.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0