Bubblan!

Jag lever fortfarande i min lilla bubbla, hemma och njuter av sista ledigheten. Skolar in Millis på dagis, dag 2 idag och det går bra men han är skitsur över att han inte får vara i lekhallen än, han ser ju studsmattan genom den lilla rutan i dörren, ha ha.

På Fredag har vi bröllopsdag, 5 år som gifta och det är tydligen "Trä bröllop" man firar då =) Kanske borde svarva ihop något tjusigt till Jimmy, ha ha ha. Händer nog inget speciellt eftersom jag är gift med en man som tycker att sådana högtider är trams, är man gift så är man lixom. Kanske kommer min goa vän Anna hit några timmar så vi kan hitta på något vi får se. På Lördagen kommer svärmor hit och är barnvakt för vi ska på en fest, jag är inte jätte sugen på att gå men det är väl då man brukar ha som roligast?? När man inte är jätte laddad?

Barnen leker med massor av kompisar nu varje dag och ofta har vi hela huset fullt av barn, har man fyra själv och det kommer ett gäng vänner så blir det snabbt 7-8 barn i huset, full rulle. Men det är kul att dom har vänner såklart.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0