Första veckan slut!

Så, då har man tagit sig igenom första arbetsveckan på typ 6 år......pust! Jag lever men jag är såååå trött i huvudet, mycket att ta in och jobbigt att stiga upp på morgonen, man har blivit lite bortskämd dom här åren helt enkelt. Milton har haft sin andra och sista inskolningsvecka på dagis och det har gått hur bra som helst så det känns jätte bra. Han har både sovit och ätit där och det har gått bra, förutom att han inte ätit så bra, första dagen var det fiskgratäng och han gillar inte fisk och inget med potatis i heller, andra dagen var det grönsakssoppa med pannkakor efteråt....min lille son äter inte soppa och inte vanliga tunnpannkakor heller, tror inte han gillar konsistensen för våfflor och tjockpannkaka äter han gärna, men idag var det köttbullar och han hade ätit 12 st!!!!!! Han tog igen sig kan man säga, ha ha ha ha.
Nästa vecka börjar allvaret med långa dagar, i alla fall tis,ons och torsdag för då jobbar jag till 16 och är hemma ca 17:15, det går nog bra men dom kommer att stupa i säng tror jag =)

Jimmy min kära make har ju varit pappaledig den här veckan och det har han varit med bravur kan jag säga, tror inte att det har varit så här fint och välstadat och sorterat och tvättat på bra länge i vårat hem, en stor guldstjärna i kanten till honom. Han har verkligen inte legat på latsidan. Jimmy...du är världens bästa, jag älskar dig sååååå mycket <3

Nu ska jag bege mig in i köket och förbereda kvällens tacos. För mig blir det tacosallad eftersom jag viktväktar.

Puss så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0