Hemma igen!!

Borta bra men hemma bäst<3 Vi stannade i Norrland 11 dagar, dom 2 sista hos Jimmys kusin Andreas och hans familj.
Vi har faktiskt haft mycket bättre väder än här hemma i Stockholm under vår tid där så det var skönt att vi pressade ur dom sista soltimmarna på denna semester.
Vi lämnade våran gamla dammsugare där upp i stugan så idag for vi iväg och köpte en ny.....jag är så glad, alla som någonsin sett eller hört vår gamla förstår min enorma glädje, ha ha ha.

Nu kokar jag kalops och storstädar, ikväll tänder vi massa ljus och myser inne eftersom vädret suger.

































Det var lite bilder från ön. Jimmy byggde en fin altan till lillstugan och en bra sittbänk till barnen. Ed och Maria kom och hälsade på 2 dagar det var trevligt. Ed hjälpte Jimmy med en stupränna till stora huset som även fick en altandörr. Nu kan man stå och laga mat och kika ut över sjön samtidigt, underbart. Jag såg även ut över vattnet från min säng...är inte det lyxigt?

Sammanfattningsvis hade vi det kanonbra.

Finnemang slang!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0