Jobbe o jobbe!

Ja ha, idag var första dagen på nya jobbet, massor av information snurrar runt i min hjärna......Sandra knappade på och jag försökte hänga med,mycket att lära men det ska nog gå bra. Lite strul med datorerna imorse men det löste sig till slut. Känns jätte bra.

Nu på kvällen bar det iväg mot Viktväktarna....hrrrrmmm...harkel, harkel.. Semestern har satt tydliga spår, för mycket öl, rosèvin och massor av mat. Jag och Sandra bestämde oss att nu jävlar får det vara nog helt enkelt. Sagt och gjort...jag vägde in mig på fläskiga 73,8 kg..shit, innan sommaren var jag ju nere på 68,7, ja ja så går det när man svullar och njuter lite väl mycket =) Ingen fara på torpet, det här fixar jag. Första delmålet är att komma under 70 kg.....nu kööööööööör vi.....points points points =))))

Höres och synes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0