Go eftermiddag!

Rätt skön dag idag, vi gick alla upp tidigt för att köra Linnea till skolan sen hem och mysa lite innan det var dax att börja röja lite här hemma, det är såå skönt när det är klart och man kan börja tända lite ljus och göra mysigt till kvällen.
Det var en trevlig kväll hos Marie igår, vi åt Sushi.....skäms att säga det men det var faktiskt första gången som jag åt det,ha ha.......jag och mitt glammiga liv :-)  men hur som helst så var det ju skitgott, fast jag gillade inte ingefäran, fy.
Imorgon kommer barnens farmor hit, hon ska vara barnvakt mellan Lördag och Söndag för jag och Jimmy ska åka på kryssning(tack världens bästa Gun). Vi är ett gäng på 8 st som åker och det ska bli jätte kul och skönt.
Dom hade något erbjudande precis när jag bokade våran hytt (Valentine) så jag slog till på en "De Luxe" hytt, lite större, dubbelsäng och sen ingår specialfrukost i priset, det skillde bara 190:- från en A-premium så way not?
Plus att det finns förfriskningar i kylskåpet när man kommer ombord....det gillar vi!!!!!
Jag och Jimmy har i princip bara sprungit förbi varann på sista tiden, jag sover när han går till jobbet, när han väl kommer hem så käkar han(vi har oftast redan ätit),sen lägger vi barnen och efter det åker han och tränar, sen sover jag när han kommer hem igen och så där har det rullat på......skitkul....Nej, jag ser fram emot att få umgås lite mer med honom nu i helgen.



Näh, nu dax att suga......damm also :-)

So long!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0