Middag på Kina!

Igår bjöd jag ut min söta Anna på middag, tyckte att hon behövde komma ut lite. Vi gick på Kinarestaurangen och satt och snackade och hade jätte mysigt. Maten var kanongod och vinet lika så :-) 

Vårulle


Scampi på hett järn


Och slutligen självklart banan och glass


Fina Anna




Undrar hur många kalorier jag fick i mig på den middagen.....hm? 3000? Fy.

Nu ikväll ska jag snart åka över till min vän Marie och titta hur hon fått det i sin nya lägenhet och käka lite middag med henne, ska bli mysigt.

Ha det gött! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Världens bästa kompis har man ju!! "That´s what friends are for" tack för en jättefin kväll med god middag och gott sällskap. Jag ser så full ut på mina foton :) men det var jag ju också iförsig haha...stor kram

2010-02-15 @ 13:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0