Överlevde kryssningen!

Hemma igen efter några sköna timmar ombord på Siljas Galaxy, det var jätte skönt att få lite miljöbyte men jag vet inte om jag känner mig särskilt utvilad...ha ha, snarare helt slutkörd. Det blev inte många timmars sömn. Jag och Jimmy var uppe rätt sent eller tidigt ska man kanske säga......vi ringde till receptionen för att ta reda på när frukosten började så vi skulle kunna ställa klockan och inte missa den....tanten i andra ändan svarade att jo, den har precis börjat????? VA? Ja ha, det var bara att traska upp till buffèn på en gång och äta frukost innan vi gick och la oss helt enkelt, lite omvänt men det funkade. När vi kom tillbax till hytten var klockan strax före 07:30 vi somnade rätt kvickt, men mätta! Knappt 3 timmar senare får jag ett sms av Sandra(som själv gick och la sig 00:30 kvälleninnan och var pigg) att nu är det trubadur och öl i baren.......ha ha ha, jag läste och somnade om.

Vi kom väl ner till dom andra vid 13:30 snåret skulle jag tro, fortfarande rätt slitna :-) Men,men, vi hade kul i alla fall. Man är inte 20 längre och det märks, shit va man orkar mindre nu än då.
Hemresan var trevlig, öl, trubadur och glada vänner.

Lite bilder från båten.
   

    

   

     

Kortet med mig som håller i en flaska är direkt efter att jag varit på scenen och hämtat min födelsedagspresent....ha ha ha...nej jag fyllde inte år men dom stog där och höll på att sjunga för folk som anmält att dom fyllde år, dom fick komma upp på scenen och hämta en flaska och sen sjöng dom ja må du leva för dom men det var någon som dom ropade på några ggr men som inte kom upp, någon Jasmine som fyllde 22 år och då sa dom är det verkligen ingen som vill ha den här flaskan och då skrek jag och satte upp armarna i luften.... alla tittade såklart och mina vänner runt mig skrattade och skakade på huvudet, såååå typiskt mig på nått sett, ha ha. Jag fick also komma upp på scenen och hämta "min" flaska och sen sjöng alla ja må du leva för mig.....!! Det var roligt :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0