The Studio

Igår var jag i stan hela dagen, mötte upp Annelie och Lina vid svampen och sen gick vi och tog en fika innan det var dax att infinna sig på The studio där vi skulle bli stylade och fotograferade, det blev en lång dag då det var en massa folk där, allt som allt var vi där i 5 timmar.....men det var jätte kul faktiskt. Det svåra var att välja ut vilka bilder man skulle köpa, dom hade tagit 60 bilder på var och en men eftersom dom är svindyra att köpa så skulle jag försöka välja ut bara 10 av dom...svåååårt, man vill ju han nästan alla. Tyvärr så blev Linda sjuk och kunde inte vara med oss,jätte trist men så är är det ibland. Väl hemma var jag helt slut och somnade som en stock, ha ha, fotomodell är nog ett hårt yrke med långa väntetider och jobbiga positioner :-)





Några av bilderna jag köpte.

Tjipp tjopp!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Superfina bilder:)

2010-02-18 @ 15:17:21
URL: http://nem0.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack! Det var jätte kul att få vara lite ego för en stund. Jag har inte sett några av dina bilder, blev du nöjd?

Kramis

2010-02-19 @ 10:49:33
Postat av: Mikaela

Såå fin!

2010-02-26 @ 11:20:57
URL: http://mjikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0