Trött på snö

Inatt har det snöat och blåst en hel del och det ska tydligen fortsätta nu i 2 dygn till!!!!! Ja men äntligen lite mer snö, det var fan på tiden.......bläääääää.

Idag har jag suttit med kaffekoppen framför datorn och läst några av dom bloggarna jag läser nästan varje dag och det var en salig mix...en som är i Thailand och har det gött(är så avis), några kämpar på med förkylningar och hosta och en har avlidit i helvetessjukdomen cancer, fruktansvärt. Livet hoppar verkligen fram och tillbaka.

Idag är det ju Fredag och en skön helg väntar runt hörnet, Ida är på dagis och jag och killarna är hemma. Ida har fått utökad tid på dagis nu av sociala skäl, jag ansökte för en månad sen och i Måndags ringde dom från dagis och sa att det blivit godkänt så nu får hon gå 30 timmar istället för 15 som innan, det innebär varje dag mellan 09:00-15:00. Lite jobbigt är det att först hämta Eddy klockan 14 och sen tillbaka till 15 och hämta Ida men,men, vi kanske hittar någon lösning, vi bor ju så nära det är skönt.

Sitter och klurar på vad vi ska ha till middag ikväll, kanske blir det något enkelt idag och något lite roligare imorgon, vi får se.





Kramar på er,hoppas ni får en underbar helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0