Vad hände?

Vaknade till en klarblå himmel och solsken, blev genast lite piggare, men nu en timma senare.....grått och helt utan sol, tjock jäkla dimma så man knappt ser till grannen??? Det står att det ska vara sol idag, jag vill ha sol nu, basta!!!!!
Vaknade i alla fall tok täppt i näsan och med en ryggvärk som skar som knivar från nacke ner till svank, fick börja dagen med en "Voltaren" , jätte kul. Men det är Fredag och jag är glad ändå, ska bli skönt med lite helg. Idag kommer Linnea hem efter en vecka hos pappa, mys. Imorgon ska Ida på kalas och jag tar med Linnea till Vallentuna för att hälsa på hennes lillesyster Ella. På Söndag ska jag in till stan och möta upp tjejligan(Söderblom,Annelie och Lina) vi tar en frukostfika och skvallrar lite (läs mycket) och sen ska vi till "The Studio" på Kungsgatan och bli stylade och fotade, ha ha, ja, ja det ska bli lite kul faktiskt. Dom ringde igår och checkade av hur många vi skulle bli och så, samt frågade om vi alla var över 18 år gamla??? :-) Ja, vi är ett gäng kärringar sörru, så ladda med en jäkla massa mirakelsmink så ska det nog bli några schyssta pix....ha ha ha, hon bara skrattade i luren. Vi får se hur det går.

Vad händer idag då? Barnen är hemma idag från dagis eftersom det är Fredag, jag ska försöka städa lite och hänga tvätt, få lite Fredagsmyskänsla, hämta Linnea i skolan och sen när Jimmy kommer hem så åker jag och Ida ner till centrum och letar födelsedagspresent till kalaset hon ska på imorgon. Jimmy ska nog ner och träna en sväng innan kvällen. Får se vad jag ska laga till middag idag då, den här veckan har gått jätte bra kalorimässigt och vågen pekar neråt så jag måste fortsätta vara duktig, blir väl till att laga olika maträtter till mig och samtliga familjemedlemmar som vanligt. Det blir nog något med kyckling till mig tror jag, får se.



MUMS =)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0