Bjuden på bröllop!

Åhh igår när jag hämtade posten så låg där en inbjudan till bröllop!!!! Alltid kul med sån post. Det är en släkting till mig i skåne som ska gifta sig i Maj, ska bli kuligt. Dom har ett tema på sitt bröllop och det är "50-tal Rocka Billy" så alla ska klä sig enligt det, annurlunda men kul. Personligen så tycker jag att det går att hitta en hel del för kvinnor på tex internet om man har timglasfigur......hm inget för stubbar tyvärr,ha ha, men för killar tycker jag det är svårt, det man hittar om man söker är ju uppvikta jeans, typ basketkängor, hängslen och vita t-tröjor med uppvikta kortarmar plus en massa tatueringar.....hajja att Jimmy skulle se ut som en nasist i det, han är ju rakad på skallen!!!!!!! Ha ha ha ha..... Ja, ja får hålla utkik, om det är någon som har tips och idèer så säg gärna till.

   
Om jag ska se bra ut i en liknande klänning så får jag nog ligga i hårdträning fram till Maj, ha ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0