Grädde

Jag känner mig blek som grädde och jag har nog fått i mig för mycket av den varan oxå. Huden är torr och trist, håret elektriskt och ja jag skulle kunna hålla på och gnälla länge. Så jävla trött på vintern.

Jag vill hinna sola lite och komma igång med träningen igen men det är svårt att få ihop det här hemma, Jimmy har böjat träna nu oxå så när han kommer hem så är det middag och sen fixa lite här hemma och sen lägga barnen och efter det drar Jimmy till träningen och då är ju klockan redan ca 20:00, så när ska man hinna med allt? Suck.



Så här känner jag mig just nu fast med en jädra sur trut istället för glad.

Hej hopp, fetknopp!!!!!

Just det, en resa till Thailand hade oxå suttit bra känner jag.Tänkte bara säga det ifall någon skulle få för sig att skänka lite pengar till en svag,utarbetad,blekfet 4:barnsmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0