Nytt år <3

Ja ha då var det helt plötsligt 2010 då, tiden springer fram och man får ibland stanna upp och känna efter hur det faktiskt känns och inte bara traska runt i ekorrhjulet. Jag har aldrig nyårslöften för dom bara bryts och så blir man besviken men jag har bestämt mig för att jag ska uppskatta allt lite mer i livet stort som smått, försöka genomföra allt jag vill och skita fullständigt i vad andra tycker( det är jag rätt bra på redan,ha ha men det kan bli ännu bättre).
Nyårsafton var jätte trevlig, maten var super och sällskapet lika så. Barnen höll sig vakna till tolvslaget sen däckade dom på soffan och vi vuxna satt uppe till sex på morgonen, vi var rätt slitna sen på morgonen, mina godingar sov i alla fall till 10:30 så det var skönt. Vi åkte ju till Elvir på kvällen för att fira hans 40 års dag, det var jätte mysigt, 3 rätters middag och Champange :-) Vi satt kvar och bubblade ett par timmar men vi 23:15 så kände jag mig helt slut och vi tog en taxi hem och däckade i säng. Summa sumarum....en helt underbar nyårshelg.

Matlagning= Nyårssupè


Förberedelser


Dukat för fest



Chiligratinerad hummer



Efterätten, vit choklad/vanilj pannacotta



Jag måste bli bättre på att använda kameran, har blivit så lite nu på sista tiden. Skärpning inför detta nya år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0