Vart tar tiden vägen?

När man är långledig med hela familjen så flyger dagarna förbi, vart tar dom vägen? Okej, vi sover ut, gör inget viktigt, äter god mat och sover igen det är ju inte heller helt fel. Jimmy  börjar jobba nu på Torsdag men sen är han ju ledig Lör,Sön,Mån igen så ångesten hinner inte infinna sig riktigt. Sen är det mina hata månader som kommer, januari, Februari och Mars bläää, inget händer och det är bara kallt eller blask nej fy vad jag hatar dessa tre månader, jag måste ha lite olika kuliga saker inbokade för annars deppar jag ihop. Ida fylle 5 år jag fyller 32 i Januari så nåt ska man hitta på :-)

Nej nu ropar Jimmy, vi ska spela Couronne, köpte det idag på rean, det är ju så kul.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas att allt är bra mer er. Krama om varandra från oss;)

2010-01-06 @ 00:53:53
URL: http://nem0.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Häärligt att höra:) Haha, ah jag skulle också behöva slänga ut den, men när de fortfarande är så mörkt och kallt ute så blir de så mörkt inne om den försvinner:p hehe. ör av er nästa gång ni kommer till norrtälje, kanske vi kan försöka hinna ta en fika:)

2010-01-06 @ 16:19:48
URL: http://nem0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0