Bloggsemester!!

Long time no see!! Nu har vi haft semester i 2 veckor och det har regnat 3 minuter sammanlagt på hela tiden....nu är det tokvarmt, jag orkar inte göra ett skit,blir helt matt och orkeslös. Man ska inte gnälla för jag har fortfarande vintern i färskt minne...hua.

Vad har hänt då? Vi har solat och badat, varit en heldag i Mariehamn,tatuerat oss, köpt en ny dator, haft massor av grillkvällar......ja en helt vanlig semester, ha ha ha och det bästa är att det är 4 sköna veckor kvar, 2 hemma och 2 i Norrlamd.

Min tatuering



Jimmys



Och den här överaskade han mig med när jag kom hem efter en tjejtripp i skärgården



Han är galen also....men jag blev självklart jätte glad <3

Nu ska jag ut och hjälpa till med lite korvgrillning...orkar inte med något annat idag i denna värme.

Flipp....flopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0