Bloggstopp!!

Bloggadet sinar. För det första så har barnen tagit över datorn, dom spelar för kung och fosterland, Eddy är värst, han bryter ihop totalt när det är någon annans tur och om jag säger att nu måste mamma ha datorn en stund så står han brevid och hoppar tills jag är klar....ingen lugn och ro för bloggandet tyvärr.
För det andra så har Linnea sommarlov och vill ju gärna hitta på saker om dagarna. Vi äter glass och massa meloner, hoppar studsmatta och spelar en hel del spel.

Imorgon är det dax för att träffa Anna Book.....nya naglar!!! Mina gamla sitter kvar så jag måste försöka fila ner dom idag så gott det går så får dom hjälpa till med det värsta imorgon. Ska bli kul. Våran kamera blev ju som sagt förstörd i Jämtland så vi har beställt en ny och jag hoppas den kommer idag så jag kan ta med den imorgon, annars måste jag låna en. Vill ju gärna ta lite kort, det är ju inte varje dag man dricker skumpa och tjitt tjattar med Anna Book...ha ha ha.

På Lördag fyller min prins Eddy 4 år, min lilla busunge och spelgalning..ha ha. Tårta och paket såklart!!

Annars då? Jimmy jobbar fram till Torsdag nästa vecka sen är det äntligen semester.......i 6 härliga veckor, så skönt. Vi har inte planerat något speciellt förutom 2 veckor i stugan. Vi tar dagarna som dom kommer helt enkelt. Mycket är ju så väderberoende och i Sverige kan det ju lika gärna vara 11 grader och hagel i Juli så vi får se vad som bjuds i år.

Om jag fick drömma fritt så skulle jag gärna spendera en weekend (torsdag tom söndag) i Barcelona med Jimmy men det är svårt med barnvakt i 4 dagar tror jag (men man kan ju drömma lite).
Sen skulle jag gärna åka med hela familjen till Furuvik, den parken är sååå fin.
Tom Tits i Södertälje har vi inte varit på än så det skulle vara jätte kul.
En ålandstripp med övernattning på åland kanske, dom har jätte mysiga platser där med fina badplatser osv.

Ja vi får se vad som händer =0)

Moi moi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0