Hemma igen!

Nu är vi hemma igen från Jämtland. Det har varit en mysig helg, mycket snickrande och kånkande men det blev jätte bra tillslut. Det blåste en hel del dom 2 första dagarna men solen var i alla fall framme så det gick, så länge det inte regnar så är jag nöjd. Jag hade sytt nya gardiner till köksfönstret och nya draperier till våningsängarna och det blev jätte fint. Hade med mig en ny matta att lägga under köksbordet(plast/trasmatta) samt ny vaxduk till bordet. Lite lyktor och små glas till värmeljus, blev mysigt. Måste piffa lite och göra det hemtrevligt, då trivs jag bättre. Allt är så gammalt i huset och har hängt med mååååånga långa år så det behövdes lite nytt, hoppas ni andra ägare är ok med det, jag har inte slängt något av det som var utan vikt ner det i lådorna.
Tyvärr hamnade kameran i vattnet så har inga bilder att visa just nu.

Idag fyller världens finaste Linnea 8 år. Grattis älskling, vi ses ju på Fredag. En studsmatta som är gigantiskt stor väntar på dig i trädgården :-) plus en massa andra paket.

Kram banan!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Häärligt att ni haft de bra:D Hälsa Linnea från oss:)

2010-06-10 @ 00:47:15
URL: http://nem0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0