Snart Midsommar!

Dagarna rusar fram.....stopp!!!! Jag vill njuta av sommaren....det går sååå fort. Snart är det redan Juli.
På Fredag är det ju Midsommar och det är den finaste högtiden på året tycker jag, man har sommaren framför sig och allt är så vackert ute, man känner lukten av tända grillar och man tar en sväng runt stången med barnen.....alldeles, alldeles underbart.
Vi kommer att vara hemma i år och jag hoppas såklart på fint väder så man slipper sitta inne. Det blir sillunch med färskpotatis och lite god lax och senare blir det självklart grillat :-) Och Jimmy jobbar ju sista dagen på Torsdag....jippi..semester i 6 veckor.

Känner mig lite halvrisig från och till...snorig och lite halsont, inte kul men jag kurerar mig på bästa sätt :-)

I Lördags åkte jag på en ålandstripp med familjen Hansson och 2 vänner till, Jimmy och svärmor var hemma med barnen för Ida var dålig, vi skulle ju åkt allihop men det gick ju inte. Handlade lite (läs mycket) taxfree och umgicks med vännerna. Det var inge vidare roligt väder på havet men när vi väl var hemma i hålan igen så sken solen och min käre make och svärmor hade förberett en massa god mat, mums.

Idag blir det till att njuta av det fina vädret och bara ta det lungt.

Små lätta moln ser jag på min himmel..min himmel som är blåååååååå <3



Over and out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0