Dax att klippa till!

Nu har jag bokat en tid för klippning imorgon klockan 10:00!!!! Wiiiiii!!! Klippning och slingor. Jag sa att jag fortfarande ville ha långt hår men uppklippt så man kan få till frisyrer lite lättare, som det är nu så är det bara långt,platt och har absolut ingen som helst volym, det blir fort fett och trist och det går åt massor av shampo.
Jag blir alltid jätte nervös när jag ska klippa mig, tänk om man inte blir nöjd och vantrivs, fy hemska tanke.
Borde oxå unna mig någon sådan där volymtång sen framöver.
Tänkte mig något sånt här typ



Ha ha ha, nej det är såååå inte jag.

Men så här skulle jag verkligen vilja ha, så snyggt.



Ja, vi får väl se hur det blir imorgon, jag har så spikrakt hår som man kan få så det är inte lätt.

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0